Pedagogik amaliyot

PARPIYEVA SHOXSANAM ning amaliyot bo`yicha portfoliosi

Sinf raxbari sifatida ish olib borishi
Topshiriq:  Sinf raxbari sifatida ish olib borishi
Sinf raxbari sifatida ish olib borishi

2019 yil 4 aprel: O’quv-tarbiya jarayoni samarali o’tkazish uchun shart-sharoitlarning yaratilganligi Dars davomida ta`lim samarasiga ta`sir etuvchi dastlabki imkoniyatlaridan foydalandi,o’quvchilarni darsga tez jalb qiluvchi o’quv qurollari va texnik vositalardan foydalandi,dars vaqtida to’xtalishlar va mavzudan ch...


2019 yil 3 aprel: Trening mashg'uloti 5-“B” sinf bilan Art-terapiya o’tkazildi. Bunda o’quvchilarga “OILA” rasmini chizing deya ko’rsatma berildi va o’quvchilar oila rasmini chizib berdilar. Bu Art-terapiyadan maqsad shuki o’quvchilarni oiladagi ijtimoiy rolini o’rganish va oila a’zolari bilan bo’lgan munosa...


2019 yil 3 aprel: HAMKORLIKDA ISHLASHGA, ULARDAGI EMOTSIONAL ZO’RIQISHLARNI BARTARAF ETISHGA DOIR TRENING mashg’ulotlari o’tkazildi. Bu trening mashgulot 4 bosqichdan iborat bo’lib, bunda: 1-bosqich. Shaxsning holati va kayfiyati, munosabatga kirishishi, salomlashishi, o’spirinlarning bir-birlari haqidagi tasavv...


2019 yil 3 aprel: Maktab ichki röyxatida turuvchi oquvchilar bilan proektiv metodika ötkazish Maktabimizda ichki röyxat mavjud bölib, bunda 666 sonli qarorga boysunmagan, maktab ichki tartib qoidalariga roiya qilmagan öquvchilarni maktab ichki royxatiga kirgiziladi. Maktabda 27 ta ichki ...


2019 yil 3 aprel: Mustahkam oila Baxtli maktab trning mashguloti 3- bolim Baxtli maktab dasturi boyicha ota ona va ularning farzandlari örtasidagi munosabatni mustahkamlash maqsadida Mustahkam oila trening mashgulotining 3 bölimi ötkazildi...


2019 yil 3 aprel: Mustahkam oila Baxtli maktab trning mashguloti 2- bolim Baxtli maktab dasturi boyicha ota ona va ularning farzandlari örtasidagi munosabatni mustahkamlash maqsadida Mustahkam oila trening mashgulotining 2 bölimi ötkazildi...


2019 yil 3 aprel: "Mustahkam oila" BAXTLI MAKTAB dasturi asosida trening tawkil etildi Mustahkam oila Baxtli maktab dasturi asosida ota onalar va farzandlari bilan trening mashğulotlari olib borildi. Treningdan közlangan maqsad, ota ona va farzand örtasidagi ziddiyatli vaziyatlar yuzaga kelgan vaq...


2019 yil 3 aprel: Dars kuzatish va tahlil qilish Koreys tili darsini kuzattim O'quv jarayonini samarali ötkazish uchun shart sharoitlarni yaratilganligi Dars jarayonida ta'lim samarasiga ta'sir etuvchi dastlabki imkoniyatlardan foydalanildi, öquvchilarni darsga tez jalb qiluvchilarni öquv qurollari v...


2019 yil 3 aprel: Voyaga yetmaganlar orasida suidsid holatlarni barvaqt oldini olish böyicha hamkorlikda amalga oshiriladigan ishlar Hammamizga ma'lumki hozirgi kunda öquvchilar örtasida suidsid holatlari köp kuzatilmoqda. Suidsid holatlarini kelib chiqish sabablarini örganish ularni vaq...


2019 yil 3 aprel: Öqituvchilar uchun trening mashguloti ötkazildi 2018-2019 öquv yilningbahorgi ta'til kunlarida maktablarda psixologlar tomonidan ilovada keltirilgan dasturga muvofiq " STRESS VA SALBIY EMOTSIYALARNI BOSHQARISH" mavzusida pedagoglar uchun psixologik trening ötkazildi. Bunda &...


2019 yil 3 aprel: Maktab ichki röyxatida turuvchi öquvchilar bilan iwlaw Maktab MMIBDÖ rahbari bilan ichki röyxatda turuvchi darslarga muntazam ravishda qatnashmaydigan öquvchilarni uyiga borib öquvchi va ularning ota onalati bilan suhbat olib bordik...


2019 yil 3 aprel: Maktab ichki röyxatida turuvchi öquvchilar bilan iwlaw Maktab MMIBDÖ rahbari bilan ichki röyxatda turuvchi darslarga muntazam ravishda qatnashmaydigan öquvchilarni uyiga borib öquvchi va ularning ota onalati bilan suhbat olib bordik...


2019 yil 3 aprel: Dars kuzatish va tahlil qilish Öquv jarayonini samarali ötkazish uchun shart sharoitlarni yaratilganligi Dars jarayonida ta'lim samarasiga ta'sir etuvchi dastlabki imkoniyatlardan foydalanildi, öquvchilarni darsga tez jalb qiluvchilarni öquv qurollari va texnik vositalardan ...


2019 yil 3 aprel: Boshlanğich sinflarda dars ötish Menga biriktirilgan boshlanğich sinf 3-''V'' sinfida dars ottim darsimning mavzusi Bolalardagi maktabga moslashuvchanlikni yana ham mustahkamlash töğrisida maruza ottik va bir qancha mashqlar bajarib darsimizni yakunladik...


2019 yil 3 aprel: Boshlanğich sinflarda dars ötish Menga biriktirilgan boshlanğich sinf 4-''A'' sinfida dars ottim darsimning mavzusi Bolalardagi maktabga moslashuvchanlikni yana ham mustahkamlash töğrisida maruza ottik va bir qancha mashqlar bajarib darsimizni yakunladik...


2019 yil 3 aprel: Fan:Oila psixologiyasi Bugun men yashnobod tumanidagi 170 maktabdagi pedagogik amaliyotda o’z mutahasisligim bo’yicha dars o’ttim.Dars jarayoni ma’ruza darsi bo’ldi. O’quvchilarga oiladagi ota-ona munosabatlari va ota-ona va farzand o’rtasidagi munosabatlar haqida ketti.O’quvchilar mavzuni qiziqib ...


2019 yil 3 mart: Sinfga rahbarlik qilsh, odatda, sinfni va alohidaalohida har qaysi o‟quvchini o‟rganishdan boshlanadi. Buning natijasida, sinfda tarbiyaviy ishlarni to‟g‟ri, ratsional tarzda yo‟lga qo‟yish uchun, o‟quvchilarga individual yondashishni amalga oshirish uchun...


2019 yil 3 mart: 25.02.2019 Fan:O'qish 2-"A" sinf O’quv-tarbiya jarayoni samarali o’tkazish uchun shart-sharoitlarning yaratilganligi Dars davomida ta`lim samarasiga ta`sir etuvchi dastlabki imkoniyatlaridan foydalandi,o’quvchilarni darsga tez jalb qiluvchi o’quv qurollari va texnik vositalardan foydalandi,dars ...


2019 yil 21 fevral: Amaliyotning 12.02.2019 sanasida 170-maktabning yuqori sinflari bilan tanishuvlar o'tkazdik. Tanishuv mobaynida ularni qiziqtirgan savollarga javob berib o'ttim. 8"A" sinfi bilan psixologik tanishuv treninglari o'ttim. 10"B"-sinfi bilan esa "Guruhni jipslashtiruvchi hamda o'qish motivlarini oshiruvc...


2019 yil 21 fevral: Amaliyotning 18.02.2019 sanasi 170-maktabning o'qituvchilarining dars o'tish texnikalarini kuzattim va analiz qildim. 170-maktabning 3-"a", 4-"v" sinflarining dars jarayonini kuzatdim. 3-"b" sinfiga dars o'ttim va aynan shu sinfda psixodiagnostika ishlarini olib bordim. O'quvchilarning psixologik xu...





Sinf raxbari sifatida ish olib borishi

Sinfga rahbarlik qilsh, odatda, sinfni va alohidaalohida har qaysi o‟quvchini o‟rganishdan boshlanadi. Buning natijasida, sinfda tarbiyaviy ishlarni to‟g‟ri, ratsional tarzda yo‟lga qo‟yish uchun, o‟quvchilarga individual yondashishni amalga oshirish uchun zarur bo‟lgan sharoit yuzaga keladi. o‟quvchilarni o‟rganish, ularni butun o‟qitish muddati mobaynida davom etib boradi. Sinf o‟quvchilar jamosini uyushtirish va tarbiyalash sinf rahbari ishining asosiy qismlaridan biridir. Sinf rahbari o‟quvchilarni inoq va ma`lum maqsadni ko‟zlagan jamoga jipslashtirar ekan, o‟quv-tarbiya vazifalarini muvaffaqiyatli hal etish uchun zamin yaratadi. U ayrim o‟quvchilarga va butun sinfga o‟z obro‟-e`tibori kuchi bilangina emas» balki sinf jamosining jamoat fikrini tarkib toptirish yo‟li bilan ham ta`sir etadi. Sinf birdaniga jamo bo‟lib shakllanib qo‟ya qolmaydi. Sinfda sinf rahbari, kamolot va sinf faollari birgalikda faoliyat ko‟rsatish tajribasi to‟plangan taqdirda, aktiv o‟sib chiqqan, ijobiy traditsiyalar barpo etilgan takdirda, o‟rtoqlik aloqalari rivojlanib mustahkamlangan, umummaktab jamosi bilan to‟g‟ri munosabatlar o‟rnatilgandan keyingina, sinf jamosi bo‟lib shakllanadi. Bilimlarning yuksak darajada bo‟lishi va ongli intizom sinfda ta`lim-tarbiya ishlarini to‟rri yo‟lga qo‟yshning eng muhim ko‟rsatkichlaridir. Sinf rahbari o‟quvchilar bilimi sifatini oshirish to‟g‟risida g‟amho‟rlik qiladi, ayrim o‟quvchilarning keyinda qolishini va o‟z sinfida ikki yil o‟tirib qolishining oldini olishga harakat qiladi. o‟quvchilarni ongli intizomlilik ruhida tarbiyalash, ularni mustaqqilik jamiyati, turmush qoidalarini ixtiyoriy bajarishga o‟rgatish sinf rahbari faoliyatida katta o‟rin tutadi. Maktablarda darsdan (sinfdan) tashqari tarbiyaviy ishlarning turli-tuman shakllari tarkib topib, muvaffaqiyatli qo‟llanib kelmoqda. Darslarda, talim berish pjarayonida beriladigan tarbiya darsdan tashqari turli-tuman tarbiyaviy ishlar bilan to‟ldiriladi. Bu ishni sinf doirasida sinf rahbari sinf faollari yoki kamolot tashkilotlari bilan birgalikda o‟tkazadi. Bunda boshqa o‟qituvchilar, ba`zan esa otaonalar ham muhim yordam ko‟rsatadilar. Sinfdan tashqari tarbiyaviy ishda fuqoralik tarbiyasi o‟quvchilarda barqaror hayotiy yo‟lni tarkib toptirish, ularni ijtimoiy hayotga va xalq xo‟jaligi hamda madaniyatning turli sohalarida mexnat faoliyatiga aktiv ishtirok etishga tayyorlash markaziy o‟rinni egallaydi.Masalan, sinf rahbari faoliyatn doirasidan o‟quvchilarni o‟rganishning olib tashlanishi o‟quvchilar jamosini tashkil etishni muvaffakiyatsizlikka olib keladi, o‟quvchilar bilimining sifati va sinfda tartib-intizom uchun kurash olib borishnn "birmuncha qiyinlashtirib qo‟yadi.